1.

پیامدهای مثبت راه ابتکاری احساس در رفتار بازاریابی کارآفرینانه (مورد مطالعه: کارآفرینان نوپای کسب‌وکارهای نانو و بایو فناوری)

دوره 9، شماره 3، آذر 1395، صفحه 415-432
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ محمد رضا زالی

2.

واکاوی سوگیری اعتماد به ‌نفس بیش‌ازاندازه در رفتار بازاریابی کارآفرینانه

دوره 10، شماره 4، اسفند 1396، صفحه 695-712
پوریا نوری؛ نرگس ایمانی پور؛ کامبیز طالبی؛ محمد رضا زالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب