1.

Social Networks and Internationalization of SMEs: The Mediating Role of Market Knowledge and Opportunity Recognition

دوره 15، شماره 4، دی 2022، صفحه 875-898
Hashem Aghazade؛ Mohammad Yousefi Akhijahani

2.

بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر بین‌المللی‌سازی شرکت‌های موجود در صنعت شیشه و بلور ایران با نقش میانجی‌گری فرهنگ سازمانی

دوره 9، شماره 4، اسفند 1395، صفحه 711-729
علی مبینی دهکردی؛ علیرضا نانکلی؛ محمدجواد جامه بزرگی

3.

بین‌المللی‌‌سازی بازدارندگی ایران در خاورمیانه، اوراسیا و جنوب آسیا

دوره 17، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 53-81
رحیم بایزیدی

4.

بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط روستایی: با رویکرد فراترکیب

دوره 11، شماره 4، اسفند 1399، صفحه 612-629
هاله عزتی‌راد؛ مرتضی اکبری؛ مرتضی موسی خانی؛ علی بدیع زاده

5.

شناسایی الگوهای ذهنی کارآفرینان در خصوص تسهیل سرعت بین‌المللی‌سازی

دوره 17، شماره 1، 1404، صفحه 171-200
وحید شرفی؛ رضوان سلیمانی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب