1.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش مناسب در دوران رکود اقتصادی (مطالعه موردی: صنعت کالاهای تندمصرف)

دوره 11، شماره 3، 1398، صفحه 459-484
حامد وارسته؛ جلیل دلخواه؛ حمید رضا یزدانی

2.

تأثیر تنگناهای مالی بنگاه‌ها بر رکود اقتصادی: شبیه‌سازی محدود مبتنی بر رفتار مصرف‌کننده و تولیدکننده

دوره 56، شماره 4، اسفند 1400، صفحه 613-635
سمیرا آزاده رنجبر؛ حسین راغفر؛ کبری سنگری مهذب

3.

تأثیر رشد اقتصادی و تحریم‎های اقتصادی بر چسبندگی هزینه در شرکت‎های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 24، شماره 4، 1396، صفحه 551-572
مهدی رضایی؛ حجت پارسا؛ سیما مهربانیان

4.

رابطه تخفیف حق‌الزحمه حسابرسی با خطای حسابرسی و کیفیت سود در وضعیت رکود اقتصادی

دوره 27، شماره 3، 1399، صفحه 360-380
نرگس سرلک؛ زهرا جودکی چگنی؛ زهرا حیدری سورشجانی

5.

طراحی مدل تأمین مالی ورزش‌های سودمحور با تأکید بر ورزش زنان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 17 مرداد 1402
پری شهبازی؛ منا فرزادفر؛ فرزانه باقری اصل؛ سجاد سروش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب