1.

ارائه مدل تحلیل اثر خصومت بر پیچیدگی ذهنی و قصد خرید مشتریان برند‌‌های ورزشی

دوره 12، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 259-283
مهدی ابهری ساتلو؛ سعید تابش؛ مرتضی دوستی؛ رسول نظری

2.

تأثیرات روان‌شناختی تبلیغات در فضای مجازی بر آمیختة بازاریابی و ارزش برندهای ایرانی

دوره 13، شماره 3، آبان 1400، صفحه 797-815
سیده راضیه دستغیب؛ احمد ترک فر؛ سید محمد علی میرحسینی؛ لیلا جمشیدیان

3.

تأثیر بازاریابی حسی بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان به برندهای ورزشی

دوره 9، شماره 3، آذر 1396، صفحه 549-564
جواد میرزایی؛ سیدعماد حسینی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب