1.

Visual attention to the Logos of Popular and Unknown Brands: An Eye-tracking Study during Decision-making

دوره 12، شماره 4، 2020، صفحه 200-214
Mona Salarifar؛ Younos Vakil Alroaia؛ Abolfazl Danaei؛ Gholam Hossein Riazi؛ Janaina de Moura Engracia Giraldi

2.

بررسی تاثیر دستکاری تمرکز تنظیمی و استراتژی خرید بر توجه دیداری مصرف‌کننده به برچسب تغذیه: مطالعه آزمایشگاهی با استفاده از روش ردیابی چشم

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 تیر 1402
رزا هندیجانی؛ محسن نظری؛ الناز جعفری؛ صبا رحیمیان

3.

تاثیر خودگفتاری راهبردی بر توجه دیداری و عملکرد سرویس والیبال

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 16 مهر 1402
حامد فهیمی؛ حسن غرایاق زندی؛ فضل الله باقرزاده؛ علی مقدم زاده؛ داود حومنیان شریف ابادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب