1.

Intra/Inter communications in Social Network and Intermediary of the Media Influencers

دوره 5، شماره 1، فروردین 2021، صفحه 1-24
Ebrahim Mohseni Ahooei؛ Saied Reza Ameli

2.

بازاریابی اینستاگرامی: انتخاب اینفلوئنسر در صنایع غذایی با رویکرد فوکام

دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 495-518
میثم شیرخدایی؛ حمیدرضا فلاح لاجیمی؛ علی ادبی فیروزجایی؛ نوید خانجانزاده کاکرودی؛ سهیل نجات

3.

بررسی نحوة به‌کارگیری ارزش‌ها و توسعة ارزش‌های مشترک جهت افزایش سرمایة اجتماعی افراد تأثیرگذار (مورد مطالعه: اینفلوئنسرها در شبکة اجتماعی اینستاگرام)

دوره 8، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 151-179
مهدی صدرزاده؛ مونا بیات؛ مریم اخوان خرازیان

4.

زنان تأثیرگذار اینستاگرامی؛ زنانگی بازنمایی‌شده در صفحات زنان اینفلوئنسر ایرانی

دوره 13، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 65-90
زهرا اردکانی فرد؛ سید نورالدین رضوی زاده

5.

شناسایی و ارزیابی الگوهای تأثیرپذیری کاربران ایرانی توییتر از نگرش‌های سیاسی اینفلوئنسرها

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 855-877
حمید رضا جلائی‌پور؛ ابوالفضل حاجی زادگان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب