1.

بررسی نقش ژئومارکتینگ و ارزش‌آفرینی آن بر توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهری مطالعه موردی: شهر مشهد

دوره 8، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 127-141
محمد ثابت اقلیدی؛ وحیدرضا میرابی؛ بهروز قاسمی؛ سیدکامران نوربخش

2.

طراحی مدل ژئومارکتینگ مبتنی بر فناوری بلاک چین در صنعت گردشگری

دوره 12، شماره 1، فروردین 1404، صفحه 21-37
مهرداد ناصرپور؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی؛ حسین رحیمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب