1.

بررسی تأثیر برندسازی مقاصد گردشگری بر توسعه گردشگری شهری (مطالعه موردی: شهر زنجان)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 21 اسفند 1403
حسن محمودزاده؛ رحیم حیدری چیانه؛ زهرا فضل الهی

2.

شناسایی عوامل مؤثر بر برندسازی ورزشی شهر مشهد: یک مطالعه کیفی به شیوه تحلیل محتوا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 مرداد 1400
مهدی سلیمی؛ محمد کشتی دار؛ زهرا سادات میرزازاده؛ امید علی خوارزمی؛ سیدمرتضی عظیم زاده





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب