1.

Assessing the Antecedents and Dimensions of Air Passenger Experience (Case study: Iranian Airlines, Isfahan Airport)

دوره 16، شماره 2، تیر 2023، صفحه 411-428
Narges Rostamian؛ Bahram Ranjbarian؛ Arash Shahin؛ Azarnoosh Ansari

2.

Validating and Confirming Crucial Service Quality Attributes to Airline Customers’ Recommendations: A Feature Selection Approach

دوره 17، شماره 3، مهر 2024، صفحه 889-906
Dalianus Riantama

3.

ارائه مدل هم‏رقابتی در شرکت‌‏های هواپیمایی داخلی

دوره 15، شماره 4، 1402، صفحه 646-668
ساعده غیوری ثالث؛ محسن نظری؛ محمدعلی شاه حسینی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب