1.

اطلاع رسانی سرگرم کننده ی جهانی به منزله ایدئولوژی

دوره 4، شماره 1، فروردین 1388
دایا کیشان توسو

2.

اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی

دوره 9، شماره 1، فروردین 1393
علی مروتی شریف‌آبادی؛ فائزه اسدیان اردکانی

3.

برآورد زمان رسید نسبی فازهای متفاوت امواج زلزله با استفاده از روش منظم‌سازی تغییر کلی (Total variation)

دوره 39، شماره 2، شهریور 1392، صفحه 29-38
فاطمه روستائی؛ علی غلامی؛ احمد سدید خوی

4.

بررسی تأثیر پخش برنامه‌های دینی از تلویزیون بر میزان دینداری مخاطبان (با تأکید بر مناسک دینی)

دوره 3، شماره 3، آذر 1393، صفحه 383-404
هادی خانیکی؛ الهه فرزعلیان

5.

تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ‌ورزش در ایران)

دوره 8، شماره 4، مهر 1395، صفحه 589-603
بتول عرب نرمی

6.

طراحی الگوی زن در تلویزیون بر اساس سند چشم انداز توسعه بلندمدت جمهوری اسلامی ایران

دوره 21، شماره 3، تیر 1387
خدیجه سفیری؛ باقر ساروخانی؛ سهیلا بورقانی فراهانی

7.

مطالعه ساختار عاملی پرسشنامه توسعه فرهنگ ورزش همگانی از طریق تلویزیون

دوره 11، شماره 1، فروردین 1398، صفحه 31-44
محمود گودرزی؛ ایوب اسلامی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی

8.

نیازسنجی تأسیس تلویزیون خصوصی ورزش در ایران و ارائۀ الگوی مطلوب

دوره 7، شماره 5، آذر 1394، صفحه 701-712
ابراهیم ویسی؛ مظفر یکتایار؛ جمال ادهمی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب