1.

ارزیابی تطبیقی کیفیت محیط سکونت شهری با تاکید بر تصویر ذهنی شهروندان

دوره 18، شماره 3، پاییز 1392، صفحه 25-32
ناصر براتی؛ الهام کاکاوند

2.

بررسی اثر تصویر ذهنی گردشگران فستیوال گل و گلاب قمصر و نیاسر بر کیفیت و ارزش ادراک شده از خدمات

دوره 6، شماره 1، بهار 1398، صفحه 1-17
محسن شاطریان؛ صدیقه کیانی؛ فاطمه شیخ زاده

3.

بررسی تأثیر ابعاد تصویر ذهنی فروشگاهی بر ارزش خرده فروشی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای(رفاه، شهروند و هایپر استار) در سطح شهر تهران

دوره 3، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 19-34
عبدالحمید ابراهیمی؛ حسین صفرزاده؛ مریم جاویدی حق

4.

بررسی عوامل موثر بر چگونگی سکونت در محلات نمونه موردی: محله عودلاجان در تهران

دوره 20، شماره 1، بهار 1394، صفحه 31-40
پیروز حناچی؛ نعیمه رضائی

5.

بررسی نقش ارزش ویژۀ برند بر رفتار شهروندی مشتریان باشگاه‌های ورزشی استان مازندران

دوره 9، شماره 2، تابستان 1396، صفحه 343-358
محبوبه عابدی سماکوش؛ معصومه کلاته سیفری

6.

تاثیر کشور مبداء بر تصمیم خرید مشتری مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه اصفهان

دوره 21، شماره 4، تابستان 1387
بهرام رنجبریان؛ رسول قلی‌زاده شغل‌آباد

7.

تببین عوامل موثر بر جذابیت مقاصد گردشگری شهری (مورد مطالعه: کلانشهر تهران)

دوره 8، شماره 2، تابستان 1400
صفر فضلی؛ محمود صمدی

8.

تبیین جایگاه نشانه‌های شهری در حفظ و ارتقای دلبستگی به مکان با تأکید بر تصویر ذهنی شهروندان (مطالعۀ موردی: شهر سنندج)

دوره 6، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 331-360
سوران مصطفوی صاحب؛ فرزانه ساسان‌‌پور؛ محمدرضا پوراقدم؛ علیرضا صادقی‌زاده

9.

تصویرهای ذهنی و مفهوم مکان

دوره 35، شماره 0، پاییز 1387
رعناسادات حبیبی

10.

دنیای تصّور، هنر و ادبیات از منظر سارتر

دوره 15، شماره 58، زمستان 1389، صفحه 5-30
جمشید آذری ازغندی

11.

سنجش کیفیت خدمات ادراک شده مشتریان با رویکرد حس‌گری بازار

دوره 3، شماره 4، زمستان 1390، صفحه 1-18
بهاره اصانلو؛ سهیلا خدامی

12.

نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834
یاسان اله پوراشرف؛ زینب طولابی؛ سیمین نصرالهی وسطی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.