1.

An integrated Assessment System of Citizen Reaction towards Local Government Social Media Accounts

دوره 10، شماره 3، 2018، صفحه 1-19
Nur Aini Rakhmawati؛ Dyaksa Hanindito

2.

Factors Influencing Social Media Usage in the US

دوره 3، شماره 1، فروردین 2019، صفحه 5-22
Ehsan Shahghasemi؛ Zahra Emamzadeh

3.

ML Based Social Media Data Emotion Analyzer and Sentiment Classifier with Enriched Preprocessor

دوره 13، Special Issue: Big Data Analytics and Management in Internet of Things، 2021، صفحه 6-20
Jayamalini Kothandan؛ Ponnavaikko Murugesan

4.

Review of “Twitter and Jihad: The Communication Strategy of ISIS” edited by Monica Maggioni and Paolo Magri

دوره 2، شماره 2، مهر 2018، صفحه 239-241
Farzad Salimifar

5.

Text Analytics of Customers on Twitter: Brand Sentiments in Customer Support

دوره 11، شماره 2، 2019، صفحه 43-58
Iman Raeesi Vanani

6.

جدیدتر از رسانه‌های خیلی جدید

دوره 5، شماره 2، مهر 1389
پل لوینسون

7.

رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات زیست‌محیطی؛ تحلیل پیام‌های بحران آب ایران در توییتر فارسی بر مبنای عدالت زیست‌محیطی

دوره 28، شماره 1، شهریور 1400، صفحه 59-84
سعید رضا عاملی؛ عبدالله بیچرانلو؛ فرزاد غلامی

8.

شبکه‌های جهانی ارتباطی (توییتر) ظرفیتی برای تقویت سرمایۀ اجتماعی بین‌المللی (روایتگری ایران در برجام در مقطع خروج آمریکا برای تقویت سرمایۀ اجتماعی)

دوره 11، شماره 2، تیر 1401، صفحه 403-428
زهرا نژادبهرام؛ نازنین ملکیان؛ سروناز تربتی

9.

شناسایی و ارزیابی الگوهای تأثیرپذیری کاربران ایرانی توییتر از نگرش‌های سیاسی اینفلوئنسرها

دوره 9، شماره 4، دی 1399، صفحه 855-877
حمید رضا جلائی‌پور؛ ابوالفضل حاجی زادگان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب