1.

Determining Influential Users in Social Networks (The Case of: Word of Mouth on Digikala Company Instagram Page)

دوره 9، شماره 3، 2017، صفحه 587-612
Mohammad Reza karimi Alavijeh؛ Mohammad Bakhshi

2.

تأثیر ارتباطات دهان‌به دهان بر خرید خودروهای داخلی (مطالعه‌ی موردی خودروی سمند شرکت ایران خودرو)

دوره 3، شماره 3، پاییز 1390، صفحه 57-70
محمدرضا جلیلوند؛ ابوالقاسم ابراهیمی

3.

تأثیر تبلیغات شفاهی بر تصمیم گردشگران داخلی برای سفر به کشورهای خارجی

دوره 5، شماره 4، زمستان 1392، صفحه 99-120
لیلا نصرالهی وسطی؛ محمدرضا جلیلوند؛ مهدی فاتح راد

4.

طراحی و تبیین مدل تأثیر تبلیغات توصیه‎ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری و قصد سفر (مطالعۀ موردی: اصفهان)

دوره 8، شماره 4، 1395، صفحه 811-832
محمدرضا حمیدی زاده؛ منیژه قره چه؛ اکرم هادی زاده؛ سیروس سلیمی پور

5.

مطالعه نظری و تجربی عوامل پیش‌بینی‌کننده تبلیغات شفاهی مشتریان درمورد شرکت‌های هواپیمایی(موردمطالعه شرکت‌هواپیمایی ایران ایر)

دوره 5، شماره 1، 1392، صفحه 41-60
طهمورث حسنقلی‌پور؛ الناز رهروی؛ رضا عباچیان قاسمی

6.

نقش میانجی‎گرایانه ادراک گردشگران در تأثیرگذاری تبلیغات کلامی بر قصد سفر به مقصدهای گردشگری مذهبی (مورد مطالعه: شهر مقدس مشهد)

دوره 10، شماره 4، 1397، صفحه 815-834
یاسان اله پوراشرف؛ زینب طولابی؛ سیمین نصرالهی وسطی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.