1.

Electrofacies clustering and a hybrid intelligent based method for porosity and permeability prediction in the South Pars Gas Field, Persian Gulf

دوره 2، شماره 2، اسفند 2012، صفحه 11-23
Ebrahim Sfidari؛ Abdolhossein Amini؛ Ali Kadkhodaie؛ Bahman Ahmadi

2.

Importance-Performance Analysis of Service Attributes based on Customers Segmentation with a Data Mining Approach: a Study in the Mobile Telecommunication Market in Yazd Province

دوره 4، شماره 13، فروردین 2013، صفحه 45-70
Seyed Yaghoub Hosseini؛ Manijeh Bahrainizadeh؛ Alireza Ziaei Bideh

3.

Modeling Electricity Expenditures using BSOM based on Techno-Socio Economic: A Case Study of Urban Households of Iran’s Provinces

دوره 24، شماره 3، آذر 2020، صفحه 591-620
Neda Bayat؛ Ali Asghar Salem

4.

Ultra Innovative Approach to Integrate Cellphone Customer Market Segmentation Model Using Self Organizing Maps and K-Means Methodology

دوره 8، شماره 2، مهر 2016، صفحه 351-372
Mohammad Reza karimi Alavijeh؛ Saeed Khadangi؛ Mohammad Saleh Torkestani

5.

پیش بینی سقوط بازار سهام با استفاده از شبکه های عصبی نگاشت خود سازمان ده

دوره 17، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 159-178
آرش محمد علی زاده؛ رضا راعی؛ شاپور محمدی

6.

تحلیل فضایی دسترسی‌پذیری گروه‌های آسیب‌پذیر به خدمات عمومی با رویکرد شهر فراگیر (مطالعۀ موردی: کلان شهر تهران)

دوره 9، شماره 1، فروردین 1400، صفحه 93-117
کاوه رحیم‌زاد مدنی؛ مجتبی رفیعیان؛ هاشم داداش‌پور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب