1.

A Phenomenological Study of Customer Disvalue

دوره 13، شماره 3، پاییز 2020، صفحه 367-390
Mehdi Ghafoury؛ Ahmad Roosta؛ Bahman Hajipour

2.

ارائه مدلی جهت کسب وفاداری مشتری با استفاده از مدیریت دانش مشتری در صنعت بانکداری کشور (بانک‌های خصوصی)

دوره 4، شماره 2، تابستان 1391، صفحه 147-164
محمد موسی خانی؛ محمد حقیقی؛ سمانه ترک زاده

3.

تبیین مدل رفتار هم‌آفرینی ارزش مشتری در توسعه صنعت گردشگری سلامت استان گیلان

دوره 8، شماره 2، تابستان 1400
مریم حسن زاده؛ نرگس دل افروز؛ علی قلی پور سلیمانی؛ کامبیز شاهرودی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.