1.

The Role of Opinion Leaders in Marketing Based On Social Networks: A Literature Review and Analysis (Technical note)

دوره 46، شماره 1، تیر 2012، صفحه 27-38
N. Jafari Momtaz؛ Abdollah Aghaie

2.

ارزیابی اندرکنش جوامع محیطی در سازگاری با کم‌آبی با استفاده از تحلیل شبکه‌های اجتماعی، مطالعه موردی: دشت اصفهان-برخوار

دوره 14، شماره 4، اسفند 1403، صفحه 935-951
هامون یوسفی؛ آزاده احمدی

3.

بررسی ساختار حکمرانی توسعه پایدار مناطق محروم ایران با استفاده از تحلیل شبکه‌های اجتماعی

دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 99-115
طیبه خدامرادی؛ مهناز حسین زاده

4.

تحلیل نظام حکمرانی آب-انرژی-غذا: کاربرد تحلیل شبکه برنامه هفتم توسعه

دوره 77، شماره 2، مرداد 1403، صفحه 191-207
محمد زرین تاب؛ شراره پورابراهیم؛ مظاهر معین الدینی

5.

شبکۀ هم‌نویسندگی مؤسسات در مقاله‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران

دوره 49، شماره 1، فروردین 1394، صفحه 79-99
محمدامین عرفان منش؛ هما ارشدی

6.

شناسایی موانع و راهکارهای بهبود سیستم کارآفرینی زنان با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات سخت و نرم

دوره 9، شماره 4، 1396، صفحه 609-632
مهناز حسین زاده؛ عالیه کاظمی





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب