نعمتی, شقایق, محمودی, احمد, رجبی نوش آبادی, حسین. (1403). شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال. , (), -. doi: 10.22059/jsm.2025.389572.3428
شقایق نعمتی; احمد محمودی; حسین رجبی نوش آبادی. "شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال". , , , 1403, -. doi: 10.22059/jsm.2025.389572.3428
نعمتی, شقایق, محمودی, احمد, رجبی نوش آبادی, حسین. (1403). 'شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال', , (), pp. -. doi: 10.22059/jsm.2025.389572.3428
نعمتی, شقایق, محمودی, احمد, رجبی نوش آبادی, حسین. شناسایی عوامل اثرگذار بر برندسازی کسب‌وکارهای ورزشی با رویکرد توسعه بازاریابی دیجیتال. , 1403; (): -. doi: 10.22059/jsm.2025.389572.3428





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب