کروکی, علی. (1403). تدوین مدل آمیختۀ بازاریابی اجتماعی در توسعۀ ورزش دانشجویی: مطالعۀ کیفی با رویکرد تحلیل تم. , 1(2), 147-163. doi: 10.22059/jsbu.2025.389344.1012
علی کروکی. "تدوین مدل آمیختۀ بازاریابی اجتماعی در توسعۀ ورزش دانشجویی: مطالعۀ کیفی با رویکرد تحلیل تم". , 1, 2, 1403, 147-163. doi: 10.22059/jsbu.2025.389344.1012
کروکی, علی. (1403). 'تدوین مدل آمیختۀ بازاریابی اجتماعی در توسعۀ ورزش دانشجویی: مطالعۀ کیفی با رویکرد تحلیل تم', , 1(2), pp. 147-163. doi: 10.22059/jsbu.2025.389344.1012
کروکی, علی. تدوین مدل آمیختۀ بازاریابی اجتماعی در توسعۀ ورزش دانشجویی: مطالعۀ کیفی با رویکرد تحلیل تم. , 1403; 1(2): 147-163. doi: 10.22059/jsbu.2025.389344.1012





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب