محمدی, سارا, فاخر, اسلام, مهرابی, علی, صفی خانی نسیم زاده, خدیجه. (1404). تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی. , 23(1), 63-89. doi: 10.22059/jwdp.2025.386622.1008499
سارا محمدی; اسلام فاخر; علی مهرابی; خدیجه صفی خانی نسیم زاده. "تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی". , 23, 1, 1404, 63-89. doi: 10.22059/jwdp.2025.386622.1008499
محمدی, سارا, فاخر, اسلام, مهرابی, علی, صفی خانی نسیم زاده, خدیجه. (1404). 'تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی', , 23(1), pp. 63-89. doi: 10.22059/jwdp.2025.386622.1008499
محمدی, سارا, فاخر, اسلام, مهرابی, علی, صفی خانی نسیم زاده, خدیجه. تحلیل ساختاری سبک زندگی الکترونیکی زنان و تأثیر آن بر پذیرش تبلیغات و قصد خرید اینترنتی. , 1404; 23(1): 63-89. doi: 10.22059/jwdp.2025.386622.1008499





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب