
تعداد نشریات | 162 |
تعداد شمارهها | 6,693 |
تعداد مقالات | 72,243 |
تعداد مشاهده مقاله | 129,246,849 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 102,084,837 |
ارزیابی تعادل پویا و متغیرهای فضایی-زمانی راهرفتن در پاسخ به تمرینات تکلیف دوگانه در کودکان کاربر کاشت حلزون | ||
سامانه کد اخلاق | ||
دوره 1404، اردیبهشت، اردیبهشت 1404 اصل مقاله (746.88 K) | ||
نوع مقاله: پژوهش های انسانی | ||
نویسندگان | ||
فهیمه خانی1؛ هومن مینونژاد* 2؛ منصور صاحب الزمانی3؛ منصوره عادل قهرمان4 | ||
1پردیس بین المللی کیش - دانشگاه تهران | ||
2گروه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
3گروه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه شهید باهنر کرمان، کرمان، ایران | ||
4گروه شنوایی شناسی، دانشکده توانبخشی، دانشگاه تهران، تهران، ایران | ||
چکیده | ||
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | ||
کلیدواژهها | ||
تعادل پویا؛ متغیرهای فضایی زمانی راه رفتن؛ تمرینات تکلیف دوگانه؛ کودکان کم شنوا حسی عصبی؛ کاشت حلزون | ||
عنوان مقاله [English] | ||
Evaluation of Dynamic Balance and Spatiotemporal Gait Variables in Response to Dual Task Exercises in Children with Cochlear Implants | ||
نویسندگان [English] | ||
Fahime Khani1؛ Hooman Minoonejad2؛ Mansour sahebozamani3؛ Mansoureh Adel Ghahraman4 | ||
1Kish International Campus - University of Tehran | ||
2Department of Sports Pathology and Corrective Exercises, Faculty of Physical Education and Sports Sciences, University of Tehran, Tehran, Iran | ||
3Department of Sports Pathology and Corrective Exercises, Faculty of Physical Education and Sport Sciences, Shahid Bahonar University of Kerman, Kerman, Iran | ||
4Department of Audiology, Faculty of Rehabilitation, University of Tehran, Tehran, Iran | ||
چکیده [English] | ||
Ministry of Science, Research and Technology | ||
کلیدواژهها [English] | ||
Dynamic Balance, Spatiotemporal Gait Variables, Dual Task Exercises, Children with Sensorineural Hearing Loss, Cochlear Implants | ||
سایر فایل های مرتبط با مقاله
|
||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 4 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 3 |