اسماعیل نژاد, مسعود, غرایاق زندی, حسن, پارسا, محمد شفیع. (1404). تأثیر تبلیغات احساسی و اطلاعاتی برند نایک بر واکنش‌های مغزی و قصد خرید هواداران: مطالعه‌ای با استفاده از EEG.. , 1404(اردیبهشت), -.
مسعود اسماعیل نژاد; حسن غرایاق زندی; محمد شفیع پارسا. "تأثیر تبلیغات احساسی و اطلاعاتی برند نایک بر واکنش‌های مغزی و قصد خرید هواداران: مطالعه‌ای با استفاده از EEG.". , 1404, اردیبهشت, 1404, -.
اسماعیل نژاد, مسعود, غرایاق زندی, حسن, پارسا, محمد شفیع. (1404). 'تأثیر تبلیغات احساسی و اطلاعاتی برند نایک بر واکنش‌های مغزی و قصد خرید هواداران: مطالعه‌ای با استفاده از EEG.', , 1404(اردیبهشت), pp. -.
اسماعیل نژاد, مسعود, غرایاق زندی, حسن, پارسا, محمد شفیع. تأثیر تبلیغات احساسی و اطلاعاتی برند نایک بر واکنش‌های مغزی و قصد خرید هواداران: مطالعه‌ای با استفاده از EEG.. , 1404; 1404(اردیبهشت): -.





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب