رفیع خواه, محسن, شریفی, علی, رحیمی, مرضیه. (1404). اثربخشی آموزش بازداری شناختی بر عملکرد توجه و کنترل پاسخ دانش‌آموزان با اختلال نقص‌توجه/بیش-فعالی. , (), -. doi: 10.22059/japr.2025.385079.645059
محسن رفیع خواه; علی شریفی; مرضیه رحیمی. "اثربخشی آموزش بازداری شناختی بر عملکرد توجه و کنترل پاسخ دانش‌آموزان با اختلال نقص‌توجه/بیش-فعالی". , , , 1404, -. doi: 10.22059/japr.2025.385079.645059
رفیع خواه, محسن, شریفی, علی, رحیمی, مرضیه. (1404). 'اثربخشی آموزش بازداری شناختی بر عملکرد توجه و کنترل پاسخ دانش‌آموزان با اختلال نقص‌توجه/بیش-فعالی', , (), pp. -. doi: 10.22059/japr.2025.385079.645059
رفیع خواه, محسن, شریفی, علی, رحیمی, مرضیه. اثربخشی آموزش بازداری شناختی بر عملکرد توجه و کنترل پاسخ دانش‌آموزان با اختلال نقص‌توجه/بیش-فعالی. , 1404; (): -. doi: 10.22059/japr.2025.385079.645059





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب