سالاری, حامد, دهقان بنادکی, سید امین. (1404). تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران). , 4(1), 33-52. doi: 10.22059/mmr.2025.393580.1166
حامد سالاری; سید امین دهقان بنادکی. "تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران)". , 4, 1, 1404, 33-52. doi: 10.22059/mmr.2025.393580.1166
سالاری, حامد, دهقان بنادکی, سید امین. (1404). 'تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران)', , 4(1), pp. 33-52. doi: 10.22059/mmr.2025.393580.1166
سالاری, حامد, دهقان بنادکی, سید امین. تحلیل اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتال بر تعامل هواداران ورزشی در رسانه‌های اجتماعی (مطالعۀ موردی: باشگاه‌های لیگ برتر ایران). , 1404; 4(1): 33-52. doi: 10.22059/mmr.2025.393580.1166





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب