قائدامینی هارونی, عباس, همتی زاده, مهسان. (1404). تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز. , 4(1), 83-109. doi: 10.22059/mmr.2025.394661.1175
عباس قائدامینی هارونی; مهسان همتی زاده. "تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز". , 4, 1, 1404, 83-109. doi: 10.22059/mmr.2025.394661.1175
قائدامینی هارونی, عباس, همتی زاده, مهسان. (1404). 'تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز', , 4(1), pp. 83-109. doi: 10.22059/mmr.2025.394661.1175
قائدامینی هارونی, عباس, همتی زاده, مهسان. تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید سبز از طریق انگیزۀ نوع‌دوستانه و خودخواهانه و نقش تعدیلگر نگرش سبز. , 1404; 4(1): 83-109. doi: 10.22059/mmr.2025.394661.1175





سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب