تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,573 |
تعداد مقالات | 71,037 |
تعداد مشاهده مقاله | 125,519,858 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 98,779,114 |
بررسی وابستگی نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان به استاد در دوره کارناسی دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران در نیمسال های 78-77 تا 80-79 | ||
مجله روان شناسی و علوم تربیتی | ||
مقاله 8، دوره 34، شماره 2 - شماره پیاپی 454، دی 1383 اصل مقاله (606.72 K) | ||
نویسنده | ||
نوروز علی کرمدوست* | ||
چکیده | ||
در این پژوهش نتایج ارزشیابی استادان از دانشجویان که در پایان هر نیمسال به صورت نمره ای در مقیاس صفر تا 20 ارائه می شود برای حدود 500 درس ارائه شده در سال های 80-77 بررسی شده است نتیجه این بررسی نشان م یدهد که میانگین نمرات امتحانی دروس تدریس شده بوسیله هر استادی دامنه معینی را در بر می گیرد در این دوره حدود 27 در صد از استادان هر یک شش درس مختلف از دروس دوره کارشناسی را تدریس کرده اند در مواردی نیز یک استاد 9 تا 11 درس مختلف از دروس دوره کارشناسی را تدریس کرده است علاوه بر این بررسی تعداد دانشجویان دروس مختلف نشان داد که در حدود 25 در صد از دروس تعداد دانشجویان کمتر از 20 نفر و در حدود 56 در صد از دروس تعداد آ نان کمتر از 30 نفر بوده است یافته های این پژوهش می تواند به اصلاح و بهبود برنامه ها کمک کند | ||
کلیدواژهها | ||
ارزشیابی؛ اعضای هیات علمی؛ دانشجویان؛ دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی؛ دانشگاه تهران؛ دوره کارشناسی | ||
عنوان مقاله [English] | ||
- | ||
چکیده [English] | ||
In this study, the results of the faculty assessment of undergraduate students for about 500 courses in the Faculty of Psychology & Education(P & E), offered during the time of the present study was analysed. The findings indicated that the results are not independenent of the faculty members. Distribution of the students in courses showed that the number of students in about 25% of the courses were equal or less than 20; and in 56% were less than 30. Frequency disbrution of the different courses taught in these programs had a mode of equal to six. However, in some cases 8 to 9 different courses had been taught by only one faculty member. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
assessment, faculty member, Faculty of Psychology and Education | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 2,213 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,162 |