تعداد نشریات | 161 |
تعداد شمارهها | 6,532 |
تعداد مقالات | 70,501 |
تعداد مشاهده مقاله | 124,098,881 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 97,206,444 |
میزان به کارگیری فن آوری نوین اطلاعاتی در برنامه درسی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کتابداری و اطلاع رسانی شهر اهواز | ||
تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی | ||
مقاله 7، دوره 38، شماره 41 - شماره پیاپی 575، تیر 1383 اصل مقاله (403.15 K) | ||
نویسندگان | ||
آتوسا کوچک؛ مینا سمیرمى زاد* | ||
چکیده | ||
در این مقاله سعی می شود به بررسی میزان به کارگبری فن آوری های نوین در برنامه درسی دانشجویان مفاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی و تأثیر آن بر داننش آموختگان این رشته پرداخته شود. هدف ابن پژوهش یافنن پاسخ این سوال است که آیا کتابداران فارغ اتحصیل شده در عمل می توانند به عنوان یک متخصصی اطلاع رسانی انجام وظیفه کنند، یا لازم است در محتوای دروس و شیوه تدریس در این مقاطع تغییراتی ایجاد شود در این راستا نظرات دانشجریان این رشته را جویا شده در جهت برآورد نبازهای آموزشی آنان در حوزه فن آوری اطلاعات، با استفاده از نظرات نظریه پردازان این حوزه. پیشنهادات ارانه شد. است. | ||
کلیدواژهها | ||
أموزش؛ فن آوری اطلاعات؛ کارشناسی؛ کارشناسی ارشد؛ کتابداری و اطلأع رسانی | ||
عنوان مقاله [English] | ||
- | ||
چکیده [English] | ||
In this article we try to study the use of information technology in Ba and MLS levels of library and information science courses. The effects of information technologyies also will be studied on the graduated students in these levels, to found out whether these students are able to offer information services probably, or some changes in Library and information science courses and methods of teaching are necessary? To come up to this end, we also will earn the students attitudes about they study needs of to information technologies with the help of scientists ideas in this area some suggestions also will be offered. | ||
کلیدواژهها [English] | ||
Ahavas, Azad University, Chamran University, Information Tehchnology, US education | ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,933 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 1,020 |