| تعداد نشریات | 163 |
| تعداد شمارهها | 6,826 |
| تعداد مقالات | 73,628 |
| تعداد مشاهده مقاله | 135,009,657 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 105,327,010 |
روش ها و دیدگاهها در آموزش و پرورش اسلامی از آغاز تا عصر ابن خلدون | ||
| مقالات و بررسیها(منتشر نمی شود) | ||
| مقاله 36، دوره 64، شماره 0 - شماره پیاپی 1112، بهمن 1377 اصل مقاله (130.28 K) | ||
| نویسنده | ||
| سید صدرالدین شریعتی* | ||
| چکیده | ||
| بررسی روش ها و دید گاهها در آموزش و پرورش اسلامی بر اساس کتاب و سنت از آغاز تا عصر ابن خلدون محور اصلی این رساله است. ارزش و اهمیت علم در قرآن و سنت ، جایگاه عالم و دانشجو در اسلام و وظایف آنان از مباحث دو بخش اول این رساله به شمار می آید. در بخش سوم ، روشهای گوناگون آموزشی و پرورشی و دیدگاههای ابن خلدون ، ابوعلی سینا ، غزالی مورد بررسی قرار گرفته است. | ||
| عنوان مقاله [English] | ||
| - | ||
| چکیده [English] | ||
| - | ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 1,634 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 975 |
||