فیروزیان, محمود, پور, طهمورث حسنقلی, صارمی, محمود, سیددانش, سیدیحیی. (1387). طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان. , 21(2), -.
محمود فیروزیان; طهمورث حسنقلی پور; محمود صارمی; سیدیحیی سیددانش. "طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان". , 21, 2, 1387, -.
فیروزیان, محمود, پور, طهمورث حسنقلی, صارمی, محمود, سیددانش, سیدیحیی. (1387). 'طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان', , 21(2), pp. -.
فیروزیان, محمود, پور, طهمورث حسنقلی, صارمی, محمود, سیددانش, سیدیحیی. طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان‌ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان. , 1387; 21(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب