روشندل اربطانی, طاهر, خواجه‌ئیان, داتیس, اعظمی, امیر. (1389). طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی. , 2(1), -.
طاهر روشندل اربطانی; داتیس خواجه‌ئیان; امیر اعظمی. "طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی". , 2, 1, 1389, -.
روشندل اربطانی, طاهر, خواجه‌ئیان, داتیس, اعظمی, امیر. (1389). 'طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی', , 2(1), pp. -.
روشندل اربطانی, طاهر, خواجه‌ئیان, داتیس, اعظمی, امیر. طراحی سنجه‌های تأثیر بر مخاطب برای آگهی‌های بازرگانی در رسانه ملی. , 1389; 2(1): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب