رمضانیان, محمد رحیم, اسماعیل پور, رضا, تندکار, هدیه. (1389). تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت). , 2(2), -.
محمد رحیم رمضانیان; رضا اسماعیل پور; هدیه تندکار. "تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)". , 2, 2, 1389, -.
رمضانیان, محمد رحیم, اسماعیل پور, رضا, تندکار, هدیه. (1389). 'تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت)', , 2(2), pp. -.
رمضانیان, محمد رحیم, اسماعیل پور, رضا, تندکار, هدیه. تأثیر آمیخته بازاریابی سبز بر فرآیند تصمیم‎گیری خرید مصرف‎کنندگان (مطالعه‎ موردی : مصرف‎کنندگان خانگی لامپ کم مصرف شهر رشت). , 1389; 2(2): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب