علامه, سید محسن, نکته‎دان, ایمانه. (1389). بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان). , 2(2), 1-139.
سید محسن علامه; ایمانه نکته‎دان. "بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان)". , 2, 2, 1389, 1-139.
علامه, سید محسن, نکته‎دان, ایمانه. (1389). 'بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان)', , 2(2), pp. 1-139.
علامه, سید محسن, نکته‎دان, ایمانه. بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری (مطالعه موردی هتل‎های چهار و پنج ستاره اصفهان). , 1389; 2(2): 1-139.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب