سهرابی, بابک, خانلری, امیر. (1389). عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران. , 3(1), 11-34.
بابک سهرابی; امیر خانلری. "عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران". , 3, 1, 1389, 11-34.
سهرابی, بابک, خانلری, امیر. (1389). 'عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران', , 3(1), pp. 11-34.
سهرابی, بابک, خانلری, امیر. عوامل اثرگذار در به‌کارگیری تجارت‌الکترونیک در بنگاه‌های‌کوچک و متوسط ایران. , 1389; 3(1): 11-34.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب