امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 3(10), 19-34.
میراحمد امیرشاهی; محمود شیرازی; سمانه پارسا. "بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد". , 3, 10, 1390, 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد', , 3(10), pp. 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 1390; 3(10): 19-34.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.