سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات145
تعداد شماره‌ها3,523
تعداد مقالات38,202
تعداد مشاهده مقاله73,102,503
تعداد دریافت فایل اصل مقاله55,984,848
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 3(10), 19-34.
میراحمد امیرشاهی; محمود شیرازی; سمانه پارسا. "بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد". , 3, 10, 1390, 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد', , 3(10), pp. 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 1390; 3(10): 19-34.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.