سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات143
تعداد شماره‌ها3,482
تعداد مقالات37,752
تعداد مشاهده مقاله68,821,439
تعداد دریافت فایل اصل مقاله53,721,652
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 3(10), 19-34.
میراحمد امیرشاهی; محمود شیرازی; سمانه پارسا. "بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد". , 3, 10, 1390, 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد', , 3(10), pp. 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 1390; 3(10): 19-34.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.