سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات172
تعداد شماره‌ها3,609
تعداد مقالات39,145
تعداد مشاهده مقاله74,236,373
تعداد دریافت فایل اصل مقاله57,234,037
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 3(10), 19-34.
میراحمد امیرشاهی; محمود شیرازی; سمانه پارسا. "بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد". , 3, 10, 1390, 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد', , 3(10), pp. 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 1390; 3(10): 19-34.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.