سامانه پشتیبانی خدمات اطلاعات
شبکه مطالعات سیاست گذاری عمومی

آمار

تعداد نشریات177
تعداد شماره‌ها3,737
تعداد مقالات40,399
تعداد مشاهده مقاله76,059,817
تعداد دریافت فایل اصل مقاله59,078,256
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 3(10), 19-34.
میراحمد امیرشاهی; محمود شیرازی; سمانه پارسا. "بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد". , 3, 10, 1390, 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. (1390). 'بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد', , 3(10), pp. 19-34.
امیرشاهی, میراحمد, شیرازی, محمود, پارسا, سمانه. بررسی تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در محصولات با درگیری کم و زیاد. , 1390; 3(10): 19-34.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.