قندهاری, مهسا, خزائی پول, جواد, بهارستان, امید, بالوئی جام‎خانه, هادی, کیالاشکی, جعفر. (1391). سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان). , 4(3), 137-154. doi: 10.22059/jibm.2012.28572
مهسا قندهاری; جواد خزائی پول; امید بهارستان; هادی بالوئی جام‎خانه; جعفر کیالاشکی. "سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)". , 4, 3, 1391, 137-154. doi: 10.22059/jibm.2012.28572
قندهاری, مهسا, خزائی پول, جواد, بهارستان, امید, بالوئی جام‎خانه, هادی, کیالاشکی, جعفر. (1391). 'سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان)', , 4(3), pp. 137-154. doi: 10.22059/jibm.2012.28572
قندهاری, مهسا, خزائی پول, جواد, بهارستان, امید, بالوئی جام‎خانه, هادی, کیالاشکی, جعفر. سنجش کارایی ارزش ویژه‎ی برند با استفاده مدل ترکیبی SEM-DEA : (مطالعه‎ی موردی: برند خودرو در شهر اصفهان). , 1391; 4(3): 137-154. doi: 10.22059/jibm.2012.28572


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب