نشاط, نرگس, دهقانی, مژده. (1390). میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. , 45(2), 97-118.
نرگس نشاط; مژده دهقانی. "میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی". , 45, 2, 1390, 97-118.
نشاط, نرگس, دهقانی, مژده. (1390). 'میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی', , 45(2), pp. 97-118.
نشاط, نرگس, دهقانی, مژده. میزان همخوانی انتظارات کاربران و استنباط کارکنان از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه ملی. , 1390; 45(2): 97-118.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب