فرهنگی, علی اکبر, ایرانی, علیرضا, ایرانی, سپیده. (1391). بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران. , 4(10), 119-136. doi: 10.22059/jipa.2012.29134
علی اکبر فرهنگی; علیرضا ایرانی; سپیده ایرانی. "بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران". , 4, 10, 1391, 119-136. doi: 10.22059/jipa.2012.29134
فرهنگی, علی اکبر, ایرانی, علیرضا, ایرانی, سپیده. (1391). 'بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران', , 4(10), pp. 119-136. doi: 10.22059/jipa.2012.29134
فرهنگی, علی اکبر, ایرانی, علیرضا, ایرانی, سپیده. بررسی تطبیقی میزان اهمیت روابط‌عمومی برای شرکت‌های لوازم‌خانگی خارجی در ایران. , 1391; 4(10): 119-136. doi: 10.22059/jipa.2012.29134


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب