دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پوراشرف, یاسان‌‌اله, سایه‌میری, کورش. (1392). بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند. , 5(1), 85-104. doi: 10.22059/jibm.2013.35425
مهدی دهقانی سلطانی; اسفندیار محمدی; یاسان‌‌اله پوراشرف; کورش سایه‌میری. "بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند". , 5, 1, 1392, 85-104. doi: 10.22059/jibm.2013.35425
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پوراشرف, یاسان‌‌اله, سایه‌میری, کورش. (1392). 'بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند', , 5(1), pp. 85-104. doi: 10.22059/jibm.2013.35425
دهقانی سلطانی, مهدی, محمدی, اسفندیار, پوراشرف, یاسان‌‌اله, سایه‌میری, کورش. بررسی عوامل مؤثر بر ارزیابی نگرش مصرف‌کنندگان از توسعه برند. , 1392; 5(1): 85-104. doi: 10.22059/jibm.2013.35425


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب