حقیقی, محمد, خانلری, امیر, مقصودی, وحید. (1392). بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران). , 5(2), 47-68. doi: 10.22059/jibm.2013.36023
محمد حقیقی; امیر خانلری; وحید مقصودی. "بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)". , 5, 2, 1392, 47-68. doi: 10.22059/jibm.2013.36023
حقیقی, محمد, خانلری, امیر, مقصودی, وحید. (1392). 'بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران)', , 5(2), pp. 47-68. doi: 10.22059/jibm.2013.36023
حقیقی, محمد, خانلری, امیر, مقصودی, وحید. بررسی رابطه بین سبک‎های دلبستگی مشتریان و مدیریت ارتباط با مشتریان (مورد کاوی : مرکز آموزش‎های الکترونیکی دانشگاه تهران). , 1392; 5(2): 47-68. doi: 10.22059/jibm.2013.36023


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب