حمیدی‌زاده, محمدرضا, زرگران یزد, مریم. (1392). تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های محصولات غذایی). , 6(2), 155-174. doi: 10.22059/jed.2013.36263
محمدرضا حمیدی‌زاده; مریم زرگران یزد. "تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های محصولات غذایی)". , 6, 2, 1392, 155-174. doi: 10.22059/jed.2013.36263
حمیدی‌زاده, محمدرضا, زرگران یزد, مریم. (1392). 'تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های محصولات غذایی)', , 6(2), pp. 155-174. doi: 10.22059/jed.2013.36263
حمیدی‌زاده, محمدرضا, زرگران یزد, مریم. تبیین و ارزیابی میزان آمادگی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی برای ورود به بازارهای بین‌المللی (مورد مطالعه: شرکت‌های محصولات غذایی). , 1392; 6(2): 155-174. doi: 10.22059/jed.2013.36263


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب