حسین زاده شهری, معصومه, خسروی, مریم. (1392). تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار). , 5(3), 39-56. doi: 10.22059/jibm.2013.50197
معصومه حسین زاده شهری; مریم خسروی. "تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار)". , 5, 3, 1392, 39-56. doi: 10.22059/jibm.2013.50197
حسین زاده شهری, معصومه, خسروی, مریم. (1392). 'تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار)', , 5(3), pp. 39-56. doi: 10.22059/jibm.2013.50197
حسین زاده شهری, معصومه, خسروی, مریم. تأثیر تصویر فروشگاه بر قصد حمایت و وفاداری مشتری (مورد مطالعه: فروشگاه هایپراستار). , 1392; 5(3): 39-56. doi: 10.22059/jibm.2013.50197


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب