حمیدی زاده, محمد رضا, بلاغی اینالو, محمد حسین, عطایی, مهدی. (1393). بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه). , 6(4), 755-772. doi: 10.22059/jibm.2014.50728
محمد رضا حمیدی زاده; محمد حسین بلاغی اینالو; مهدی عطایی. "بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)". , 6, 4, 1393, 755-772. doi: 10.22059/jibm.2014.50728
حمیدی زاده, محمد رضا, بلاغی اینالو, محمد حسین, عطایی, مهدی. (1393). 'بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه)', , 6(4), pp. 755-772. doi: 10.22059/jibm.2014.50728
حمیدی زاده, محمد رضا, بلاغی اینالو, محمد حسین, عطایی, مهدی. بررسی عوامل موثر بر ارتقای ارزش ویژۀ برند با تأکید بر ترفیع و تصویر شرکت (مطالعۀ موردی: اپراتور های تلفن همراه). , 1393; 6(4): 755-772. doi: 10.22059/jibm.2014.50728


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب