صفری, علی, قره باشلونی, راضیه. (1393). بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال). , 6(4), 809-826. doi: 10.22059/jibm.2014.50744
علی صفری; راضیه قره باشلونی. "بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)". , 6, 4, 1393, 809-826. doi: 10.22059/jibm.2014.50744
صفری, علی, قره باشلونی, راضیه. (1393). 'بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال)', , 6(4), pp. 809-826. doi: 10.22059/jibm.2014.50744
صفری, علی, قره باشلونی, راضیه. بررسی رابطة بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد بازاریابی از طریق نوآوری ( مطالعة موردی: شرکتهای فعال در سه صنعت اتوماسیون صنعتی، مخابرات و ارتباطات، رایانه و تجهیزات دیجیتال). , 1393; 6(4): 809-826. doi: 10.22059/jibm.2014.50744


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب