طباطبایی نسب, سیدمحمد, ارجمند, خدیجه. (1393). خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو. , 6(2), 337-358. doi: 10.22059/jibm.2014.50745
سیدمحمد طباطبایی نسب; خدیجه ارجمند. "خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو". , 6, 2, 1393, 337-358. doi: 10.22059/jibm.2014.50745
طباطبایی نسب, سیدمحمد, ارجمند, خدیجه. (1393). 'خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو', , 6(2), pp. 337-358. doi: 10.22059/jibm.2014.50745
طباطبایی نسب, سیدمحمد, ارجمند, خدیجه. خوشه‌بندی مشتریان بر اساس سبک خرید و بررسی ارتباط آن با ابعاد نوجویی ذاتی و ابعاد شخصیتی نئو. , 1393; 6(2): 337-358. doi: 10.22059/jibm.2014.50745


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب