آراستی, زهرا, طرزمنی, الناز. (1392). چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات. , 6(4), 1-19. doi: 10.22059/jed.2013.50795
زهرا آراستی; الناز طرزمنی. "چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات". , 6, 4, 1392, 1-19. doi: 10.22059/jed.2013.50795
آراستی, زهرا, طرزمنی, الناز. (1392). 'چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات', , 6(4), pp. 1-19. doi: 10.22059/jed.2013.50795
آراستی, زهرا, طرزمنی, الناز. چگونگی تغییر نقش شبکه‌های اجتماعی زنان کارآفرین از مرحلة نوپایی به تثبیت: مورد بررسی بخش صادرات. , 1392; 6(4): 1-19. doi: 10.22059/jed.2013.50795


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب