مالمیر, مهدی, نصرتی, روح‌الله. (1392). تحلیل نشانه‌شناختی الگوهای مصرف در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون. , 3(2), 84-65. doi: 10.22059/ijar.2014.50845
مهدی مالمیر; روح‌الله نصرتی. "تحلیل نشانه‌شناختی الگوهای مصرف در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون". , 3, 2, 1392, 84-65. doi: 10.22059/ijar.2014.50845
مالمیر, مهدی, نصرتی, روح‌الله. (1392). 'تحلیل نشانه‌شناختی الگوهای مصرف در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون', , 3(2), pp. 84-65. doi: 10.22059/ijar.2014.50845
مالمیر, مهدی, نصرتی, روح‌الله. تحلیل نشانه‌شناختی الگوهای مصرف در آگهی‌های بازرگانی تلویزیون. , 1392; 3(2): 84-65. doi: 10.22059/ijar.2014.50845


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب