معینی فر, مریم, شکوهی, علی, شیخی, زهرا. (1394). ارزیابی نحوۀ استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون. , 47(2), 249-264. doi: 10.22059/jhgr.2015.51237
مریم معینی فر; علی شکوهی; زهرا شیخی. "ارزیابی نحوۀ استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون". , 47, 2, 1394, 249-264. doi: 10.22059/jhgr.2015.51237
معینی فر, مریم, شکوهی, علی, شیخی, زهرا. (1394). 'ارزیابی نحوۀ استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون', , 47(2), pp. 249-264. doi: 10.22059/jhgr.2015.51237
معینی فر, مریم, شکوهی, علی, شیخی, زهرا. ارزیابی نحوۀ استقرار فضاهای آموزشی با استفاده از مدل تلفیقی تاپسیس و آنتروپی شانون. , 1394; 47(2): 249-264. doi: 10.22059/jhgr.2015.51237


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب