اقبالی, اکرم, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1393). بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند. , 6(4), 709-730. doi: 10.22059/jibm.2014.51382
اکرم اقبالی; شهناز نایب زاده; حسن دهقان دهنوی. "بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند". , 6, 4, 1393, 709-730. doi: 10.22059/jibm.2014.51382
اقبالی, اکرم, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. (1393). 'بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند', , 6(4), pp. 709-730. doi: 10.22059/jibm.2014.51382
اقبالی, اکرم, نایب زاده, شهناز, دهقان دهنوی, حسن. بررسی تأثیر جامعۀ برند در ویژگی های برند. , 1393; 6(4): 709-730. doi: 10.22059/jibm.2014.51382


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب