محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1393). قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون). , 6(1), 145-166. doi: 10.22059/jibm.2014.51609
عفت محمدی; رضا شیخ. "قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)". , 6, 1, 1393, 145-166. doi: 10.22059/jibm.2014.51609
محمدی, عفت, شیخ, رضا. (1393). 'قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون)', , 6(1), pp. 145-166. doi: 10.22059/jibm.2014.51609
محمدی, عفت, شیخ, رضا. قاعده‏مند سازی و پیش‏بینی رفتار مشتریان براساس تئوری مجموعه راف و شاخص قابلیت پذیرش و رد (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی‏اریکسون). , 1393; 6(1): 145-166. doi: 10.22059/jibm.2014.51609


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب