غفاری, محمد, رنجبریان, بهرام, فتحی, سعید. (1393). ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان). , 6(4), 845-866. doi: 10.22059/jibm.2014.51778
محمد غفاری; بهرام رنجبریان; سعید فتحی. "ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)". , 6, 4, 1393, 845-866. doi: 10.22059/jibm.2014.51778
غفاری, محمد, رنجبریان, بهرام, فتحی, سعید. (1393). 'ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان)', , 6(4), pp. 845-866. doi: 10.22059/jibm.2014.51778
غفاری, محمد, رنجبریان, بهرام, فتحی, سعید. ارائة مدلی جهت تبیین ارزش ویژۀ برند مقاصد گردشگری (مطالعۀ موردی: شهر اصفهان). , 1393; 6(4): 845-866. doi: 10.22059/jibm.2014.51778


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب