گلرخ, علی, خانلری, امیر. (1393). شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه. , 6(2), 381-400. doi: 10.22059/jibm.2014.52010
علی گلرخ; امیر خانلری. "شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه". , 6, 2, 1393, 381-400. doi: 10.22059/jibm.2014.52010
گلرخ, علی, خانلری, امیر. (1393). 'شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه', , 6(2), pp. 381-400. doi: 10.22059/jibm.2014.52010
گلرخ, علی, خانلری, امیر. شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر تمایل مشتریان برای خرید متقاطع بانک‌بیمه. , 1393; 6(2): 381-400. doi: 10.22059/jibm.2014.52010


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب